Velkommen til vores FAQ-sektion!

Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål, vi modtager.
Vi har samlet denne liste for at give dig hurtig og nem adgang til de oplysninger, du har brug for.
Uanset om du søger teknisk support, produktinformation, eller generelle oplysninger om vores tjenester, håber vi, at du finder svarene her.

Vores FAQ opdateres regelmæssigt for at sikre, at du altid får den nyeste og mest relevante information.

Hvis du ikke kan finde svaret på dit spørgsmål, er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os på info@emarker.dk.

Vi har linjemaling fra en af verdens førende producenter, som garanterer dig et godt og ensformigt resultat - hver gang!

Vores farver og dyser passer til de fleste kendte systemer. Men det er bedst, hvis vi kommer til dig og testkører både maling og dyser i din maskine.

Vores linjemaling er superhvid, men på TV fremstår den optiske hvide nuance endnu hvidere.

Ja, bag Linemark Nordic står E. Marker A/S, som har brands der leverer plænepleje til professionelle kunder. Se blandt andet vores store udvalg af gødningsprodukter på www.tourturf.com

Ja, vi forhandler iGO maskiner, hvor vi hjælper med installering og efterfølgende med reservedele hertil. Se mere om vores iGO maskiner her på siden.

Ja, det er korrekt. Med vores maling og dyse er 1,5-2 liter pr. 11-mandsbane nok. Vi kommer gerne ud til dig og laver en demo, hvor der laves testlinjer ved siden af Jeres eksisterende linjer. Efter en uge ved du, hvilken maling der holder længst, men også hvilken farve du har brugt mindst af.

Vores linjemaling giver en virkelig karakteristisk skarp linje, som holder længe. Den fås som hvid farve, og der er selvfølgelig flere farver, hvis i vil lave forskellige opstregninger på det samme græsareal.

Ja, vi kommer gerne ud og hjælper Jer med problemerne der måtte opstå. Nogle gange kan det klares pr. telefon, så giv os et kald så vi kan hjælpe Jer videre hurtigst muligt.

Vi har sørget for at lave en tjekliste, for at forberede maskinen til vinteren. Listen kan findes i vores iGO katalog, som kan findes her på siden eller benyt dette direkte link iGO katalog.

Ris og Ros må meget gerne sends til info@emarker.dk

Flere spørgsmål?

Du skal være velkommen til at kontakte os direkte på vores hovednummer: +45 74 67 08 08.